Reklamní tašky pro Vás
Proč ne, vždyť by byla škoda ji ihned zahodit.
Když si koupíme igelitovou, můžeme si ji vložit do kabelky a mít ji neustále u sebe, pro strejčka příhodu.
Ale spousta podniků došla k závěru, že přeci jenom igelity nejsou to pravé a chtějí něčím přispět k životnímu prostředí. A tak si nakupují tašky papírové, ale i látkové a nechávají na ně tisknout svá loga, nebo přímo názvy svých obchodů, závodů, veletrhů, ale i různých festivalů.
Je to výhodné. Když navštívíte festival a není vám zatěžko za plátěnou tašku zaplatit, protože chcete mít památku, , jsou to pravé. Rozhodně můžu ze své zkušenosti říct, že plátno, je to nejlepší, kde se může vyskytnout reklama. Jsou skladné, takže v kabelce nezaberou moc místa a jsou elegantnější než igelit.
Nesmím zapomenout i na jutu. I na tento materiál se tisknou reklamy. Můžete do nich pak dát těžké věci a ony to vydrží.
Poslední dobou ale stoupá obliba nákupních košíků. Lidé s nimi vyrážejí na lokální trhy a jsou praktické do auta a na přenášení zboží až do domu. Ovšem, pokud máte příliš zvědavé sousedy jako já, rozmyslete si, jestli si ho pořídíte.
Reklama se ale může natisknout i na messenger tašky. Mnoho z nás si neumí představit, že by do školy nebo práce vyšel bez ní. Výborně chrání notebook, nebo tablet. Zaměstnanci budou tak propagovat firmu a ještě budou mít praktickou tašku, která ledacos vydrží.
Papírové tašky s logem jsou v dnešní době čím dál víc používané jako obaly na zboží, nebo na dárky. Jsou elegantní, vyrábějí se buď s krouceným, nebo plochým uchem.
Chladicí boxy jsou také v „ kurzu“. Pokud prodejce nabízí chlazené výrobky, není od věci, nabízet je se svým logem zákazníkovi. Každý, kdo si ho pořídí, bude nadšený. Zjistí, že je konec teplému pivu, nebo rozteklé zmrzlině.
Ale i mladí mohou nosit reklamní nápisy. Sportovní vak, na kterém bude například jméno cestovní kanceláře, se kterou se vydal do světa.
Když se nad tím zamyslíme, dojde nám, že snad není nikdo, kdo by nějakou reklamní tašku nepoužíval. Vždyť i v lékárnách nám nabízejí igelitky s jejich názvem. Sice díky velikosti se už nedají použít, leda tak na zabalení kostí od kuřete, ale svůj účel plní. Nezapomenete, kde jste si nákup pořídili.
Vlastně tím, že tyto tašky nosíme, ostatním ukazujeme, kde jsme nakoupili, na jakém festivalu jsme byli, nebo které město jsme navštívili. Ano, dokonce i města v rámci propagace, si nechávají vyrábět reklamní tašky, buď se svým logem, nebo se svou nejznámější stavbou.
Turisté si ji rádi koupí a dál město propagují v místech, kam zavítají.